.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد چه میکند؟
پژمان حسینی تبار

بی تردید باید اذعان کنم که در جریان برنامه های تبلیغاتی نامزدها،نظام دچار صدمات جدی از جانب برخی نامزدها شده و ترمیم آن در افکار عمومی ناممکن جلوه میکند!

از آنجایی که شروع کننده رسانه ای این جریان آقای احمدی نژاد بوده، لازم میدانم که به نکات مهمی به اجمال اشاره کنم تا معلوم شود که ایشان تا چه اندازه از سوگند ریاست جمهوری و منشور اخلاقی و آموزه های دینی اسلام فاصله گرفته و زاویه زده است :

1- بکارگیری واژه های هتاکانه علیه روحانیت و برتر دانستن عناوین مسئولیتی بر رسالت های ذاتی روحانیت متعهد و انقلابی ادبیات ایشان در باره روحانیت غیر متعارف و هتاکانه تنظیم شده است! تا جایی که از نسبت دادن این قشر به صهیونیستها و امریکاییها و دست یازی آنها به بیت المال ابایی ندارد و این در حالیست که حضرت آیت الله مهدوی کنی در این رابطه به پدر معنوی این ادبیات یعنی آقای حسین شریعتمداری به شدت اعتراض کرده است!

متاسفانه این ادبیات از مثلث تفرقه آفرین حسین شریعتمداری و حسن عباسی و فاطمه رجبی تولید میشود که یک تهدید ملی است!

این بی ارادتی رابطه رییس جمهور را با مراجع معظم تیره میکند تا جایی که مشایی معاون مظنون او توصیه مراجع معظم را بر نمی تابد و حتی به عذرخواهی در قبال فرمایشات رهبر هم تن نمی دهد و هر روز به تولید سخنان معارض می پردازد!

این جسارت کاررابه جایی میرساند که"رییس جمهور به اصطلاح پیرو رهبر!"علیرغم حمایت رهبری معظم باطرح ارتقا امنیت اجتماعی وگشت ارشادمخالفت وحتی مقابله میکند!

2- اتهام زدن علیه چهره های موجه نظام و انقلاب اسلامی که در افکار عمومی به عنوان ارکان نظام محسوب میشوند! افکار عمومی و عوام الناس فرصت و مهارت مطالعه مانیفست نظام را در ابعاد مختلف ندارند و طبعا" با اقتدا به چهره های موجه و ناب نظام، پیوستگی و ارادت خود را حفظ کرده و معتقد باقی میمانند و از پذیرش ذهنیتهای معارض پرهیز می کنند! به نظر شما تخریب چهره ها نمی تواند به تخریب ساختار ذهنی مردم از نظام منجر گردد؟!

3- ابهام آفرینی علیه منصوبین رهبری معظم،آنهم افرادی که مسئولیت پیگیری تخلفات و دزدیهای دیگران را به عهده دارند! چگونه ممکن است بالاترین منصوبین رهبری معظم زیرسئوال بروند امارهبری درافکار عمومی آسیب نبیند؟! رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس دفتر بازرسی نهاد رهبری و کسانی که هر کدام دو دوره سابقه ریاست یکی از قوای سه گانه را عهده دار بوده اند! چگونه و با چه توجیه و با چه مجوزی وبا اتکا به کدام استدلال و پشتوانه ای اینگونه قلع و قمع حیثیتی میشوند؟!

4- زیر سئوال بردن امام راحل و حمایت ایشان از دولت مهندس موسوی در ذیل بحث مربوط به دیکتاتور معرفی کردن موسوی آیا امام را هم باید برای رای آوردن قربانی کرد و به پشت پرده ابهام کشاند که مثلا" امام راحل هم تسلیم دیکتاتوریسم شما شد و رییس جمهور وقت یعنی رهبری معظم را به نفع زیاده خواهی های شما کنار زد؟!آیا این باب خطرناکی نیست و دوباره قلم فرسایی های افرادی همچون اکبر گنجی در اذهان تداعی نمی شود؟! یادمان امام را نه باید خرج منفعت طلبی ها کرد و نه باید قربانی کج فهمیها نمود!

5- افشای اسرار نظام بدون مجوز رهبری و قوه قضاییه و بدون ارائه مدارک مستندی که صحت این ادعاها را اثبات کند! شاید به باور هیچکس نمی رفت که رییس جمهور یک مملکت به این راحتی با شجاعت صبابت گونه ادعاهایی را رسانه ای کند که اثبات نشده و حکم قضایی ندارند و امکان اثبات آنها هم محال جلوه میکند و از طرفی مخالف سوگندنامه رییس جمهور است!
ضمن ای که اینکار در حوزه وطایف رییس قوه قضاییه قرار دارد.

6- اتهام زدن به نامزدها مبنی بر اینکه هر سه رقیب از یک دسته بوده وعلیه او تحریک شده اند و ماهیت سیاسی مستقلی ندارند! آیا کسی میتواند علیرغم هم جناحی بودن، اختلاف طیفی کروبی و تیمش را با موسوی و تیم حامی او انکار کند؟! آیا دکتر رضایی درجناح مهندس موسوی و آقای کروبی میگنجد؟!آیا تیم رضایی که شامل آقایان: ولایتی،لاریجانی،قالیباف،دانش جعفری،فروزنده،طلایی نیک،ابوترابی و غیره هست در جناح اصلاح طلبان قابل تحلیل است؟! آیا دشمن دیدن دوستان به خاطر نداشتن فدرت تحمل رقیب موید بیماری فکری نیست؟!

7- زیر سئوال بردن مناظره ها مبنی بر اینکه برنامه ای جز تخریب ایشان در صحبت نامزدها دیده نمی شود! مناظره فرصتی برای معرفی خود است که طبعا" به تخریب و تحقیر رقبا هم می انجامد که آقای احمدی نژاد هم نه تنهااز این لغزش مبرا نبوده،بلکه از همه پیشی هم گرفته است! حالا کسی که نتوانسته خوددار باشد!چگونه دیگران را به بداخلاقی متهم میکند! واقعا" سئوال برانگیز است! اینکه رهبری معظم پس از این مناظره های پر ابهام می فرمایند که برای اثبات خود حق نفی دیگران را ندارید! بیشتر میتواند خطاب به چه کسی باشد؟! به هر حال به تفسیر به رای تذکرات رهبری معظم که همه نامزدها را مور عتاب و خطاب قرار داده! باید به فکر تصحیح افکار و گفتار و رفتار خویش باشیم که انصافا" برای نسل جدید بدآموزی های زیادی داشته و خواهد داشت!

باید تاسف خورد که یکی از شبکه های تصویری ضد انقلاب پس از مناظره احمدی نژاد و موسوی نتیجه گرفت که" این مناظره مهر تائیدی بر حقانیت ما و مواضع مخالفت ما با رژیم در 30 سال گذشته بود!"

بیایید به خود بیاییم بیش از این برای رسانه های ضدانقلاب و بیگانه خوراک تهیه نکنیم!!

پژمان حسینی تبار


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 خرداد 1388
متاسفانه در کوچه و بازار از حیرت مردم خجالت میکشیم که مسئولین نظام را چه شده است که اینگونه به روی هم پنجه میکشند و از هیچ تهمتی پرهیز نمی کنند! علوی از ساری
نا شناس 18 خرداد 1388
4سال رياست ارزش ندارد كه ما ذخاير انقلاب را زير سوال ببريم ما را چه شده؟
نا شناس 18 خرداد 1388
من نمی دانم آقای احمدی نژاد بر چه اساسی خود را پیرو خط رهبری معظم می داند در حالیکه معظم له تاکید میکنند که برای اثبات خود،دیگران را تخریب نکنید!اما ایشان باز هم به تخریب بزرگان نظام می پردازد و این در حالیست که خوشحالی بیش از حد ضد انقلاب را نیز نظاره گر است؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.